HTML

Ford Transit Klub

Minden Ford Transit - ami nem Otosan. Blogunk ezúton tájékoztatja a Ford Transit hívőket, hogy a 2000. februárja után Törökországban gyártott és "Ford" emblémával szerelt un "Transit"-okat ügyes marketingfogásnak tekinti és ezeket a klónokat az igazi nevükön Otosan -nak szoktuk csak nevezni. Aki ilyet vásárol, vessen magára. Ettől függetlenül szivesen megosztjuk tapasztalatainkat a Ford Europe marketingjének áldozataival -mi többmillió Ft-ot fizettünk a leckékért. Vannak persze egységsugarú kisteherautófelhasználó ateisták, akik semmibennemhívők -jöhetnek bátran, mi nem rekesztünk ki senkit. Jóhetnek fikázni a Sprinter hívők, a Transporteresek -itt a kezünk, nem Wartburg féltengely! NINCS CENZÚRA NINCSEN SZŰRÉS!

Friss topikok

  • challenger 280: Üdvözlöm a Vasmotorosford. blog létrehozóit! Érdeklődöm , hogy működik e még a blog? Üdv Nagy... (2017.08.26. 15:07) A Vasmotoros
  • Bence Cseresnyés: Sziasztok! 90 körüli évjáratú Otosanom van(csőrös körlámpás).Lucas adagolóm volt, Boschra cserélte... (2016.06.22. 22:28) A Lucas EPIC szindróma
  • Ford Transit Klub: @Poool: ...sehol. Egy 9igazi tanult karosszériás is BESZÉLNI arról beszél, hogy elmúltak már azok ... (2013.03.16. 02:54) Igazi Transit-ot akarsz? -kezdő lépések
  • Ford Transit Klub: @Zebulon Dudora: Köszönöm a kommentet! Szívemhez nőtt ez a Zsófi, persze mondjuk éppen, ha kellene... (2012.01.21. 02:24) Zsófi , a Koczkalámpás

Archívum

Zsófi , a Koczkalámpás

2012.01.18. 04:12 Ford Transit Klub

Blogunk az index kaszáló mókusai által ügyesen legyalogolt blogter-pont-hu sodródó blogportálroncson kallódó eredeti első verzió remake-je & folytatása. Valaki ott akadt ránk és úgy volt vele, húzóörvényünkben (hehehe...) markecolja ezt a jó kis videót. Hát tessék.

 

Namost Zsófi... (A lyukacsos felnije az 1994.09-től a nyári leállás után gyártott utolsó sorozatról való...) a fényszórója belsőfele trapezoid jellegű, ettől "kocka"... nem mi neveztük el így, nyugalom! De ha az ember pl vasazóktól szeretne megmenteni donornak egy 70ezer km-t futott benzines osztrák tűzoltóautót, nem árt, ha ért a vasazók nyelvén: ők így nevezik. A másik beceneve a keskenyfutóműves - látni is, hogy Zsófi a hátsókerekeit jelentősen beljebb viseli a kerékjáratban... elől merev öntöttvashidas és laprugós, ha még eredeti...A kockalámpának van egy bájos tulajdonsága, mint a régi igazimerciknél is, cserélhető a lámpaüvegje. Persze mi csereberéljük az újabb lámpákét is ( Kátrány és Toll szekció!) :D

 

Ezzel hirdetik Zsófit, jó duma :)

Eladó egy 9 személyes Ford Transit 2.5D. Aki megveszi, kap egy olyan kisbuszt, amire már nem lehet sokat költeni, mert az előző gazdi megtette. : ) Minden cserélve lett rajta, a kasznit viszont lakatolni kellene körbe. A motor '94-es, padlógázon közepesen füstöl, 1-2 porlasztócsere megoldja a problémát, amúgy hidegben is indul, kipufogórendszere ép. Fogyasztása 8, 5-9, 5 l. Olajat minimálisan eszi. Fék rendben, futómű rendben, gumik 70%-osak(nyári), váltó 5 sebességes. Mekkmester dölux kivitel: beltéri dupla neon világítás, vezetőülés derékalja pumpálható elektromosan(! ), mp3 lejátszó 3utas hangfalrendszerrel, tolatóradar, két sor dönthető peugeot ülés, tetőcsomagtartó, vonóhorog, bekapcsolva hagyott fényszóró hangjelzés, riasztó, oldalsó sötétített tolóablak, körfüggöny, a bioklíma szerepét pedig egy klasszikus műszerfali forgóventillátor tölti be. : ) Műszaki most járt le. Kis ráfordítással elmegy még 300ezret. Nagy ráfordítás esetén önként átadom a 'leglúzerebb autóvásárló' díjamat. : )

1-2 porlasztót nem cserélünk! Vagy mindet vagy semmit.

Ráadásul ezekben a koraiakban előfordulhat még cserélhető csúcsos BOSCH porlasztó, aminek csúcsai :4500 Ft darabja... Az amerikai rendszerű Stanadyne porlasztók viszont húzósak, a 4 db cseréje 100ezer Ft...

Lesz majd egy külön bejegyzés alapvető jótanácsokkal azoknak, akik Transit-ot vásárolnának.

2 komment

Címkék: zsófi

A bejegyzés trackback címe:

http://vasmotorosford.blog.hu/api/trackback/id/tr533572590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zebulon Dudora 2012.01.20. 16:20:31

Milyen hasznos, jó tanács.
Lesz ez a következő tulajnak! :)
Fehér jelzésű Stanadyne lesz az sajna, a motor már ugyi 94-es, ahogy a nóta is mondja.

Ford Transit Klub 2012.01.21. 02:24:20

@Zebulon Dudora: Köszönöm a kommentet! Szívemhez nőtt ez a Zsófi, persze mondjuk éppen, ha kellene is most nekem Trasit, se indulnék el keskenyfutóműves kockalámpásért, bármennyire is meg van öszvéresítve már motorikusan.
Annykit még a témához, hogy a Totalcaron tavaly óta újszelek kezdtek el fújdogálni és egyre több olajmocskos ponyvadarabot rángatnak le a magyar autószerelőtársadalom gonzóiról, akiknek a szakmához szükséges kellékeiből leginkább a jó nagy pofa és a számlaíráshoz meg az ácsceruza lapjárafogva van meg. Én az autózást úgy kezdtem, hogy elolvastam egy szaklapban az olajcsere fontoságáról írt szakcikket, cserélgettem is az olajat éveken át, míg egyszer egy kisgyerek rá nem mutatott az olajszűrőre, hogy azt cseréltem-e már. "Olajszűrő? -mi az?" Meg kifizettem a havifzetésem felét "gyújtás beállításra" aztán hazaérve ugyanazokat a tüneteket tapasztaltam, majd a szerelő közölte velem, hoigy pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadnak el (ugyanis hideg motoron állítottak gyújtást és üzemmelegen osztán! -mégrosszabb lett...)

Szeretném ha Zsófi sorsáról tájékoztatnál.. mert ugye egy dolog a művészet (ábakél valamennyirögnek) meg egy másik a valóság (600ezerért nagyon jó örökélet+kétnap kis transitot lehet összehozni, ami kímélőüzemmódban annyit fogyaszt, mint egy nagypofájúbb sztárdízel... igaz, hogy cserében nem szabad többel menni vele, mint 90km/h)