HTML

Ford Transit Klub

Minden Ford Transit - ami nem Otosan. Blogunk ezúton tájékoztatja a Ford Transit hívőket, hogy a 2000. februárja után Törökországban gyártott és "Ford" emblémával szerelt un "Transit"-okat ügyes marketingfogásnak tekinti és ezeket a klónokat az igazi nevükön Otosan -nak szoktuk csak nevezni. Aki ilyet vásárol, vessen magára. Ettől függetlenül szivesen megosztjuk tapasztalatainkat a Ford Europe marketingjének áldozataival -mi többmillió Ft-ot fizettünk a leckékért. Vannak persze egységsugarú kisteherautófelhasználó ateisták, akik semmibennemhívők -jöhetnek bátran, mi nem rekesztünk ki senkit. Jóhetnek fikázni a Sprinter hívők, a Transporteresek -itt a kezünk, nem Wartburg féltengely! NINCS CENZÚRA NINCSEN SZŰRÉS!

Friss topikok

  • challenger 280: Üdvözlöm a Vasmotorosford. blog létrehozóit! Érdeklődöm , hogy működik e még a blog? Üdv Nagy... (2017.08.26. 15:07) A Vasmotoros
  • Bence Cseresnyés: Sziasztok! 90 körüli évjáratú Otosanom van(csőrös körlámpás).Lucas adagolóm volt, Boschra cserélte... (2016.06.22. 22:28) A Lucas EPIC szindróma
  • Ford Transit Klub: @Poool: ...sehol. Egy 9igazi tanult karosszériás is BESZÉLNI arról beszél, hogy elmúltak már azok ... (2013.03.16. 02:54) Igazi Transit-ot akarsz? -kezdő lépések
  • Ford Transit Klub: @Zebulon Dudora: Köszönöm a kommentet! Szívemhez nőtt ez a Zsófi, persze mondjuk éppen, ha kellene... (2012.01.21. 02:24) Zsófi , a Koczkalámpás

Archívum

A Vasmotoros

2012.01.18. 03:38 Ford Transit Klub

A Ford Transit a világ legjobb kisteherautóinak egyik sorozata. Vannak jobbak, szebbek, gyorsabbak, magasabbak, vagányabbak. A Transit történetéről és nagy korszakairól majd később.

    A lényeg-a lényeg! -írj, kérdezz, kommentelj bátran. MODERÁCIÓ NINCS! -nagyon durva dolognak, nemideillőnek, trágárnak, rasszistának kell lennie annak a beszólásnak, amit mi kitörlünk. FIGYELMEZTETÉS -nem törünk efféléket, inkább csak benthagyjuk, hagy égesse magát vele a kommentelő.

Van a Ford-nak egy ócska szlogenje, az Érezd a különbséget. Nahát, mi ezt szeretnénk, hogy érezzed, mitől más az Igazi Transit.

Csőrös Benzines (platós, 1975körüli):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dízel Csőrös

Amit itt elöljáróban meg kell említenem : E blog alapítói elsősorban a Daliás Idők, az 1986-2000 közötti három jelentősebb sorozat autóit ismerik. Ezért a fiatalabb, a blogban csúfnevén Otosan-ként említett generációkról vagy a korábbiakról szivesen vesszük a kioktatást, tanítást. Szivesen is vennénk, ha valaki beszállna a 2000. utáni Transit-okkal kapcsolatban, mert a mi ismereteink egyoldalúak és erről a sorozatról meg a Ford Hungáriáról, a vezérképviseletről és a márkaszervizekről is csak rosszakat tudunk, jól jönne valaki, aki jót is tudna mondani. Eddig az a véleményünk alakult ki a Ford Hungária Trasit-politikájáról, hogy: Üsd vágd! -nem apád.. A márkaszervizekben pofátlanul szemberöhögik a 2000. után gyártott Otosanok-kal bepalizott ügyfeleket és úgy veszik le őket az 550ezer Ftos porlasztósor-nagynyomású üa.szivattyúcserés cuccra, mintha ez valamiféle természetesen bekövetkező (az 600-700ezernél, amennyi futásnál a Vasmotorosra adagolószabályozás/felújítás + porlasztósorcsere azaz kb  150ezert maxx kell költenem...) szervíz lenne..

 

Ez a csúcsmodell már nem is Transit, hanem Euroline fantáziátlan-néven forgalmazták. Mi azonban őt is Transitnak tekintjük. Forgó fotelülések, kihajtható asztal, plüss és minimum TD motor

 

3 komment

Címkék: bemutatkozás csőrös otosan igazitransit

A bejegyzés trackback címe:

https://vasmotorosford.blog.hu/api/trackback/id/tr383572578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bubla Kálmán 2013.05.13. 19:25:53

Sziasztok! Van nekem egy öreg 1985ös transitom, 2,5-ös dizel és platós, nagyon gatya állapotban,kb 10 éve áll és a karosszériásom szerint már nem érdemes talpra állítani. Akkoriban elfogyott a pénz és a műszakija sajnos. Mit kezdjek vele? Gondolom van benne egy csomó hasznos alkatrész.

Mészáros Richárd 2013.07.10. 09:45:21

Sziasztok! Van nekem egy 1995ös 2,5 TD Transitom, annyi gondom van vele hogy időnként / pláne ha vizet kap / indokolatlanul elkezd világítani rajta a motorhiba lápája, elvittem szerelőhöz, közölte velem hogy egy szar és hogy a sebesség korlátozó vagy mi a rosseb szar... és hogy Ő csak autó diagnosztikás és nem csinálja meg! Most már rátérek a kérdésre. Hol találom én ezt benne?! Ha jól tippelek akkor valahol a hűtő körül kell lennie, mert tegnap kimostam magasnyomással eléggé melegedett már a motor... és láss csodát este mentem vele és már világított is. Hozzá kell tennem hogy ilyenkor 3000-nél többet nem pörög és 90-nél van a vége / ki zsírozott szakadéknak lefelé hátszéllel /. Maradjunk annyiba hogy nagyon lomha, holott amikor " jó " akkor 160-ba is bele csúszik! :D

challenger 280 2017.08.26. 15:07:22

Üdvözlöm a Vasmotorosford. blog létrehozóit! Érdeklődöm , hogy működik e még a blog? Üdv Nagy Barnabás
süti beállítások módosítása