A Ford Transit a világ legjobb kisteherautóinak egyik sorozata. Vannak jobbak, szebbek, gyorsabbak, magasabbak, vagányabbak. A Transit történetéről és nagy korszakairól majd később.
A lényeg-a lényeg! -írj, kérdezz, kommentelj bátran. MODERÁCIÓ NINCS! -nagyon durva dolognak, nemideillőnek, trágárnak, rasszistának kell lennie annak a beszólásnak, amit mi kitörlünk. FIGYELMEZTETÉS -nem törünk efféléket, inkább csak benthagyjuk, hagy égesse magát vele a kommentelő.
Van a Ford-nak egy ócska szlogenje, az Érezd a különbséget. Nahát, mi ezt szeretnénk, hogy érezzed, mitől más az Igazi Transit.
Csőrös Benzines (platós, 1975körüli):
Dízel Csőrös
Amit itt elöljáróban meg kell említenem : E blog alapítói elsősorban a Daliás Idők, az 1986-2000 közötti három jelentősebb sorozat autóit ismerik. Ezért a fiatalabb, a blogban csúfnevén Otosan-ként említett generációkról vagy a korábbiakról szivesen vesszük a kioktatást, tanítást. Szivesen is vennénk, ha valaki beszállna a 2000. utáni Transit-okkal kapcsolatban, mert a mi ismereteink egyoldalúak és erről a sorozatról meg a Ford Hungáriáról, a vezérképviseletről és a márkaszervizekről is csak rosszakat tudunk, jól jönne valaki, aki jót is tudna mondani. Eddig az a véleményünk alakult ki a Ford Hungária Trasit-politikájáról, hogy: Üsd vágd! -nem apád.. A márkaszervizekben pofátlanul szemberöhögik a 2000. után gyártott Otosanok-kal bepalizott ügyfeleket és úgy veszik le őket az 550ezer Ftos porlasztósor-nagynyomású üa.szivattyúcserés cuccra, mintha ez valamiféle természetesen bekövetkező (az 600-700ezernél, amennyi futásnál a Vasmotorosra adagolószabályozás/felújítás + porlasztósorcsere azaz kb 150ezert maxx kell költenem...) szervíz lenne..
Ez a csúcsmodell már nem is Transit, hanem Euroline fantáziátlan-néven forgalmazták. Mi azonban őt is Transitnak tekintjük. Forgó fotelülések, kihajtható asztal, plüss és minimum TD motor