Blogunk az index kaszáló mókusai által ügyesen legyalogolt blogter-pont-hu sodródó blogportálroncson kallódó eredeti első verzió remake-je & folytatása. Valaki ott akadt ránk és úgy volt vele, húzóörvényünkben (hehehe...) markecolja ezt a jó kis videót. Hát tessék.
Namost Zsófi... (A lyukacsos felnije az 1994.09-től a nyári leállás után gyártott utolsó sorozatról való...) a fényszórója belsőfele trapezoid jellegű, ettől "kocka"... nem mi neveztük el így, nyugalom! De ha az ember pl vasazóktól szeretne megmenteni donornak egy 70ezer km-t futott benzines osztrák tűzoltóautót, nem árt, ha ért a vasazók nyelvén: ők így nevezik. A másik beceneve a keskenyfutóműves - látni is, hogy Zsófi a hátsókerekeit jelentősen beljebb viseli a kerékjáratban... elől merev öntöttvashidas és laprugós, ha még eredeti...A kockalámpának van egy bájos tulajdonsága, mint a régi igazimerciknél is, cserélhető a lámpaüvegje. Persze mi csereberéljük az újabb lámpákét is ( Kátrány és Toll szekció!) :D
Ezzel hirdetik Zsófit, jó duma :)
Eladó egy 9 személyes Ford Transit 2.5D. Aki megveszi, kap egy olyan kisbuszt, amire már nem lehet sokat költeni, mert az előző gazdi megtette. : ) Minden cserélve lett rajta, a kasznit viszont lakatolni kellene körbe. A motor '94-es, padlógázon közepesen füstöl, 1-2 porlasztócsere megoldja a problémát, amúgy hidegben is indul, kipufogórendszere ép. Fogyasztása 8, 5-9, 5 l. Olajat minimálisan eszi. Fék rendben, futómű rendben, gumik 70%-osak(nyári), váltó 5 sebességes. Mekkmester dölux kivitel: beltéri dupla neon világítás, vezetőülés derékalja pumpálható elektromosan(! ), mp3 lejátszó 3utas hangfalrendszerrel, tolatóradar, két sor dönthető peugeot ülés, tetőcsomagtartó, vonóhorog, bekapcsolva hagyott fényszóró hangjelzés, riasztó, oldalsó sötétített tolóablak, körfüggöny, a bioklíma szerepét pedig egy klasszikus műszerfali forgóventillátor tölti be. : ) Műszaki most járt le. Kis ráfordítással elmegy még 300ezret. Nagy ráfordítás esetén önként átadom a 'leglúzerebb autóvásárló' díjamat. : )
1-2 porlasztót nem cserélünk! Vagy mindet vagy semmit.
Ráadásul ezekben a koraiakban előfordulhat még cserélhető csúcsos BOSCH porlasztó, aminek csúcsai :4500 Ft darabja... Az amerikai rendszerű Stanadyne porlasztók viszont húzósak, a 4 db cseréje 100ezer Ft...
Lesz majd egy külön bejegyzés alapvető jótanácsokkal azoknak, akik Transit-ot vásárolnának.